Submenu

bestelinformatie

Bestellen


Bestellen bij Reese Schoenmode is heel eenvoudig.
Volg de stappen uit het bestelproces. Uw bestelling wordt definitief op het moment dat de producten zijn betaald. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Indien dit om een of andere reden niet lukt wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld via e-mail.
De verzending van uw bestelling loopt via PostNL. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. 
Als de betaling niet in één keer goed gaat, bijvoorbeeld door het wegvallen van de internetverbinding of omdat er iets mis is gegaan tijdens het betalingsproces, dan wordt de bestelling niet gereserveerd.

Betaalmogelijkheden


Alle prijzen zijn inclusief btw en inclusief verzendkosten (vanaf € 60,=). Dit geldt allleen voor verzendingen binnen Nederland.
We bieden de mogelijkheid te betalen via:
- iDEAL, u betaalt dan via uw eigen bank, Iban: NL93 RABO 0315 3895 16
- Visa- of Mastercreditcard, Mistercash-BanContact
- Vooruitbetalen, zodra uw betaling ontvangen is versturen wij uw bestelling;
- Reserveren, u komt de schoenen in de winkel passen.
- Achterafbetalen/Rembours, u betaald aan de vervoeder.

Na afronding van de betaling ontvangt u direct een e-mail ter bevestiging van uw bestelling van ons.

Retourneren of ruilen 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in orginele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn  de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. tevens kunt u gebruikmaken van het modelformulier.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met het terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft terugegezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Bezorgkosten

Voor verzendingen binnen Nederland brengen wij geen bezorgkosten in rekening vanaf € 60,=. 
Bij verzending onder de € 60,= berekenen wij € 4,95 verzendkosten
Voor een bestelling naar het buitenland, binnen Europa (o.a. België, Duitsland en Luxemburg bregen wij € 10,00 bezorgkosten in rekening. Voor de andere landen binnen Europa (Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Spanje), brengen wij € 20,00 bezorgkosten in rekening.

Klachten en Garantie


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverleneing zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijke om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Email: webshop@reeseschoenmode.nl
Telefoon: 078-6127143
Post:   Reese Schoenmode
          Passage 12-14
          3331 CM Zwijndrecht

Na ontvangst van u klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Reese Schoenmode bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigde oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie (SGC).